Face-serum-for-women

سرم صورت چگونه کار میکند؟

سرم صورت چگونه کار میکنند؟

سرم صورت که برای تغذیه، محافظت و آبرسانی به پوست شما طراحی شده است، گام بعدی بعد از پاکسازی و قبل از مرطوب کردن است. اگر دنبال تروتین مراقبت از پوست خود هستید سرم صورت که دوز بیشتر و قوی تری از مواد فعال نسبت به پاک کننده یا مرطوب کننده ارائه می دهد ممکن است پاسخگو باشد.

بیایید به مزایای استفاده از سرم صورت و اینکه چگونه انواع مختلف سرم ها آشنا شویم.

سرم صورت چیست؟

مفهوم سرم این است که مقادیر بیشتری از مولکول‌های فعال به طور بالقوه برای اثربخشی بهینه به سطح پوست نفوذ می‌کنند. همچنین، به دلیل غلظت بالاتر، معمولاً زمان کمتری برای مشاهده نتایج قابل مشاهده نیاز است.

بسیاری از مردم تعجب می کنند که چرا نمی توانند به جای سرم از یک مرطوب کننده یا کرم صورت روی پوست خود استفاده کنند. در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد. از آنجایی که سرم سبک‌تر است و مواد فعال را به سرعت به پوست می‌رساند.

اما برای به حداکثر رساندن فواید، باید سرم را مهر و موم کنید، به همین دلیل است که یک مرطوب کننده یا کرم صورت قدم بعدی است. به یک سرم به عنوان سلاح مخفی برای درمان مشکلات پوستی مانند تغییر رنگ، تیرگی، خطوط ریز یا آکنه فکر کنید و یک مرطوب کننده را به عنوان کلید آبرسانی به پوست خود در نظر بگیرید. با شرکت در دوره ی تخصصی پوست ما پوستی شاداب داشته باشید.

مزایای سرم صورت چیست؟

  • به سرعت جذب می شود.
  • پوست های حساس را تسکین و تغذیه می کند.
  • پوست را آبرسانی می کند و از ایجاد اسکار و لک جلوگیری می کند.
  • جوش ها را به حداقل می رساند و از پوست شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند.
  • کاهش چین و چروک برای داشتن پوستی جوان تر.
  • کلاژن را تقویت می کند و ضد التهاب است.

انواع سرم و مواد تشکیل دهنده صورت

هنگامی که نوبت به انتخاب سرم پوست می رسد، مهم است که بدانید انواع مختلفی از سرم ها و همچنین مواد تشکیل دهنده خاصی وجود دارد که باید بر اساس اهداف خود به دنبال آنها باشید. ثبت نام در دوره های آموزشی مراقبت از پوست را فراموش نکنید. به طور کلی سرم‌های صورت در دسته های زیر قرار می گیرند:

  • سرم های ضد پیری
  • سرم های روشن کننده پوست
  • سرم های آبرسان
  • سرم های پوست مستعد آکنه و حساس
  • سرم های ترمیمی/بهبود بافت

نحوه استفاده از سرم صورت

بهترین راه برای استفاده از سرم صورت به عنوان یک لایه پایه زیر محصولات سنگین تر مانند مرطوب کننده، ضد آفتاب و آرایش است. انجام این کار ممکن است به جلوگیری از تغییر رنگ، آسیب اکسیداتیو، کم آبی و پیری زودرس پوست و چین و چروک کمک کند. می توانید یک یا دو بار در روز پس از پاکسازی و تقویت پوست از سرم صورت استفاده کنید. به آن به عنوان مرحله بعد از تمیز کردن فکر کنید.

اینکه هر چند وقت یکبار از سرم روی پوست خود استفاده می کنید به اهداف شما بستگی دارد. پالم نکات زیر را پیشنهاد می کند تا به شما در تعیین زمان استفاده از سرم صورت روی پوست کمک کند.

آکادمی پوست و مو فرزانه غنی كارشناس و مدرس فني حرفه‌اي در رشته مراقبت پوست، برگزار کننده دوره هاي مبتدي تا فوق تخصصي پوست خدمات مشاوره و فروش محصولات پوست، برای دیدن مطالب مرتبط اینجا کلیک کنید.

ما رو در اینستاگرام دنبال کنید.

برای دیدن فیلم های آموزشی به آپارات ما سر بزنید.

Leave Your Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *