هر روز به کرم ضد آفتاب نیاز است؟

آیا واقعاً هر روز به کرم ضد آفتاب نیاز دارید؟

کرم ضد آفتاب در مناطقی که در معرض آفتاب قرار دارند ضروری است نه بیش از حد. ضدآفتاب می تواند از شما در برابر سرطان پوست محافظت کند، روند پیری را کاهش دهد و روتین مراقبت از پوست شما را تقویت کند.

چه با کامپیوتر کنار پنجره بنشینید، چه وقت ناهار خود را با لذت بردن از هوای تازه بگذرانید و چه بچه ها را به فعالیت های مختلف هدایت کنید، اشعه‌های خورشید دائما در کار هستند و به پوست شما آسیب می رسانند. اشعه‌های فرابنفش خورشید قوی هستند و تنها 15 دقیقه در خارج از خانه برای ایجاد آسیب و احتمال سرطان پوست در درازمدت کافی است. شما به سادگی در بیرون در معرض آفتاب قرار نمی گیرید. یک مطالعه قدیمی در سال 2010 نشان داد که سرطان پوست بیشتر در سمت چپ در مردان رخ می دهد. این طرف در هنگام رانندگی در معرض نور خورشید است.

این اشعه پرتوهایی هستند که مسئول ایجاد پاسخ التهابی هستند که منجر به آفتاب سوختگی می شود. هنگامی که این آفتاب سوختگی پوست کنده می شود، سلول های باقی مانده در طول زمان مستعد آسیب بیشتر می شوند. سرطان های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید در صورت عدم درمان می توانند تهاجمی و کشنده باشند. اما پیشگیری بهترین دارو است. استفاده روزانه از کرم ضد آفتاب روی صورت، گردن، گوش‌ها، دست‌ها و بازوها برای جلوگیری از آسیب طولانی‌ مدت نور خورشید توصیه می‌شود.

پس کرم ضد آفتاب مناسب را پیدا کنید!

این افسانه که افراد رنگین پوست نیازی به کرم ضد آفتاب ندارند، کاذب است. یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که میزان مرگ و میر ناشی از سرطان پوست برای افراد رنگین پوست بیشتر است و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش یکی از دلایل اصلی سرطان پوست است. می‌تواند از شما در برابر سرطان پوست محافظت کند، روند پیری را کاهش دهد و روتین مراقبت از پوست شما را تقویت کند

استفاده از ضد آفتاب هر روز ضروری است.

اشعه‌های خورشید همچنان می‌توانند به پوست زمانی که ابری است آسیب بزنند و بر اساس رنگ پوست تفاوتی قائل نمی‌شوند. تحقیقات نشان می دهد که حتی قرار گرفتن در معرض نور خورشید از طریق شیشه اتومبیل می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد. اگر در معرض نور خورشید هستید، ضدآفتاب خود را هر دو ساعت یکبار آن را تجدید کنید.

آکادمی پوست و مو فرزانه غنی كارشناس و مدرس فني حرفه‌اي در رشته مراقبت پوست، برگزار کننده دوره هاي مبتدي تا فوق تخصصي پوست خدمات مشاوره و فروش محصولات پوست، برای دیدن مطالب مرتبط اینجا کلیک کنید.

ما رو در اینستاگرام دنبال کنید.

برای دیدن فیلم های آموزشی به آپارات ما سر بزنید.

Leave Your Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *