بهترین ایده کسب و کار برای شما در آموزشگاه پوست و مو

بهترین ایده کسب و کار برای شما در آموزشگاه پوست و مو

بیایید در مورد بهترین ایده های تجاری برای زنان صحبت کنیم! برای دنیای ما داشتن زنان در تجارت بسیار مهم است. به هر حال، ما نیمی از جمعیت هستیم – این میلیاردها زن با ایده‌ها، مهارت‌ها و چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد برای آینده هستند

صاحبان مشاغل زن نزدیک به 9 میلیون نفر را استخدام می کنند و سالانه 1.7 تریلیون دلار فروش دارند. آنها به حفظ اقتصاد کمک می کنند و در عین حال زندگی خود را بهبود می بخشند و راه های جدیدی را برای بهتر کردن جهان ابداع می کنند.

در حالی که هر زنی می تواند هر نوع کسب و کاری را که برای آن دانش و تجربه دارد راه اندازی کند، در اینجا برخی از ایده های کسب و کار کوچک مورد علاقه ما برای زنانی که می خواهند رئیس خودشان باشند.

خبر خوب این است که بسیاری از این ایده های تجاری برای شروع کم هزینه هستند. به خصوص اگر از قبل مهارت های لازم برای شروع را دارید!

1. ایده های کسب و کار آموزشی برای زنان

حدود 74 درصد از معلمان مدارس در ایالات متحده زن هستند. شما در مورد صنایع تحت سلطه مردان شنیده اید – آموزش قطعا بیشتر صنعتی تحت سلطه زنان است.

اگر عاشق جذب و به اشتراک گذاری دانش هستید، کسب و کار آموزش محور می تواند مناسب باشد.

اغلب، اینها بهترین مشاغل کوچک هستند که انعطاف پذیری را ارائه می دهند و می توانید ساعات کاری خود را انتخاب کنید و از هر جایی کار کنید.

تدریس خصوصی به صورت حضوری یا آنلاین

زنان با مهارت های تحصیلی می توانند برای کمک به موفقیت بچه ها در موضوع انتخابی خود استفاده کنند. می‌توانید برای دانش‌آموزان دبستانی، دبیرستانی، دانش‌آموزان کالج یا حتی بزرگسالان تدریس خصوصی ارائه دهید.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

از آنجایی که انگلیسی یک زبان جهانی است، تقاضای زیادی از سوی بزرگسالانی که می خواهند آن را یاد بگیرند و والدینی که می خواهند فرزندانشان دو زبانه بزرگ شوند وجود دارد.

در حال حاضر شرکت های زیادی مانند VIPKID و Qkids وجود دارد که معلمان می توانند خدمات خود را ارائه دهند . یا می توانید مسیر دیگری را انتخاب کنید و کسب و کار خود را به عنوان یک معلم خصوصی راه اندازی کنید، اگر مهارت یا ارتباطات بازاریابی دارید.

شروع دوره آنلاین

شما می توانید با ایجاد دوره های آموزشی خود، تخصص خود را در مورد یک موضوع خاص به اشتراک بگذارید. این یک روش بسیار کارآمد برای آموزش دیگران است. از قبل کار بسیار زیادی است، اما زمانی که مطالب را نوشتید یا فیلم‌ها را ضبط کردید، بخش عمده‌ای از کار انجام می‌شود.

آموزش موسیقی

این می تواند یکی از بهترین ایده های کسب و کار کوچک برای زنان ماهر در ساز باشد. به صورت محلی تبلیغ کنید و از دانش آموزان بخواهید که برای آموزش پیانو، ویولن، گیتار یا هر تخصص دیگری به شما مراجعه کنند. حتی می توانید به صورت مجازی تدریس کنید. برای آموزش موسیقی در مدارس الزاماتی وجود دارد، اما هر کسی می تواند دروس خصوصی بدهد.

2. ایده های تجاری برای زنان طراحی کنید

زنان بدون شک در صنعت طراحی نسبت به مردان برتری دارند. بسته به سایر مهارت های حرفه ای شما، این می تواند انواع مختلفی از ایده های کسب و کار کوچک را برای زنان در خانه ایجاد کند.

طراحی داخلی

به افراد کمک کنید تا فضاهای جذاب و کاربردی در خانه های خود ایجاد کنند.

طراحی وب سایت

دیدن افراد حرفه ای خودآموخته در صنعت فناوری امری عادی است، بنابراین می توانید به راحتی منابعی را برای آموزش طراحی وب به خود بیابید و شروع به جستجوی مشتریان کنید.

چندین مهارت فنی مختلف در زیر این چتر وجود دارد، از جمله طراحی بصری، طراحی UX (تجربه کاربر) و گاهی اوقات کدنویسی اولیه مانند HTML. هدف شما این است که وب سایت ها را جذاب و آسان کنید.

طراحی گرافیک

از مهارت های هنری و نرم افزار طراحی گرافیک خود برای ساخت لوگو، اینفوگرافیک، تبلیغات، بنرهای وب و موارد دیگر استفاده کنید.

حتما قبل از شروع کار بایدها و نبایدهای راه اندازی یک تجارت طراحی گرافیک را یاد بگیرید .

طراحی وب و طراحی گرافیک ایده های عالی برای کسب و کار کوچک برای خانم ها در خانه هستند. آنها یک گزینه عالی برای زنانی هستند که قبلاً در یک صنعت مشابه کار کرده اند و آماده اند تا به تنهایی کار کنند.

3. مراقبت از پوست و زیبایی

علیرغم اینکه زنان بخش عمده ای از مصرف کنندگان در صنعت زیبایی را تشکیل می دهند، تنها 29 درصد از مدیران و اعضای هیئت مدیره در برندهای برتر زیبایی زن هستند.

در 100 شرکت برتر آرایشی، تنها 10 شرکت مدیر عامل زن داشتند. اما از آنجایی که این محصولات عمدتاً توسط زنان استفاده می شود، منطقی است که آنها توسط زنان نیز ساخته شوند، درست است؟

4. ایده های تجاری خانه، زندگی و سازمان مالی برای زنان

این فقط یک تصور کلیشه ای نیست که زنان سازماندهی بیشتری دارند. تحقیقات نشان می دهد که زنان تحت فشار، سازماندهی بیشتری دارند و در تعویض وظایف بهتر هستند. این گزینه ای عالی برای راه اندازی مشاغل کوچک سودآور است که در آن این مهارت ها در اولویت هستند.

کمک مجازی

برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک، مشاوران مجازی راه نجات آنها هستند – کسانی که در پشت صحنه همه چیز را اجرا می کنند.

مشاوران مجازی معمولاً وظایف مدیریتی مختلفی ، انجام تحقیقات یا وارد کردن داده‌ها و غیره را انجام می‌دهند.

مدیریت رسانه های اجتماعی

این هم یک ایده تجاری خوب برای زنانی است که می دانند چگونه در رسانه های اجتماعی کار کنند. اگر دوست دارید با روندهای آنلاین همراه باشید و می توانید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، می توانید یک مدیر رسانه های اجتماعی باشید.

بازاریابی فقط برای شرکت های بزرگ نیست. در واقع، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از اینترنت برای تبلیغ خدمات خود و ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند.

مدیریت رسانه‌های اجتماعی ممکن است شامل وظایف روزانه پست کردن و تعامل با مشتریان در فیس‌بوک، اینستاگرام و حتی توییتر باشد. همچنین می تواند به معنای ایجاد محتوای ویدیویی برای کانال های یوتیوب باشد.

می‌توانید برای مهارت‌هایی که قبلاً دارید، مانند افزایش فالوورهای شبکه اجتماعی بزرگ، شروع به ارائه خدمات کنید. و مطمئناً، با کسب تجربه بیشتر، می‌توانید مهارت‌های دیگری نیز کسب کنید.

حسابداری و حسابداری

اگر در مدرسه به ریاضیات علاقه داشتید و در اعداد مهارت دارید، ممکن است یک حسابدار عالی باشید. دفترداری یک ایده کسب و کار کوچک عالی برای زنان است زیرا می توانید به راحتی دوره های حسابداری رایگان را بیابید تا در مهارت های مناسب آموزش ببینید.

اغلب می‌توانید کارهای آنلاین انعطاف‌پذیری را در زمینه حسابداری برای مشاغل کوچک پیدا کنید. به همین دلیل یکی از ایده های تجاری عالی برای زنان در خانه است. زیرا شما می توانید آن را به عنوان یک کار جانبی یا به عنوان یک کار تمام وقت انجام دهید.

حسابداری به آموزش بیشتری نیاز دارد، اما می‌توانید در حین شرکت در کلاس‌های حسابداری، با حسابداری شروع کنید.

5. مراقبت از حیوانات یا کودکان

حیوانات را دوست دارید یا بچه ها؟ برای آن پول دریافت کنید! بیش از 92 درصد از کارکنان مهدکودک زن هستند زیرا مادران معمولاً ترجیح می دهند فرزندان خود را نزد پرستاران زن بگذارند. راه اندازی یک مهدکودک در خانه می تواند یک ایده تجاری عالی برای زنان باشد.

شما باید مجوز مناسب را دریافت کنید، یک فضای مراقبتی دلپذیر راه اندازی کنید، و در نظر بگیرید که چگونه هزاران چیز را که بچه ها می توانند به آن نیاز داشته باشند، مدیریت کنید.

اگر صاحب حیوان خانگی یا دوستدار حیوانات هستید، راه های زیادی برای تبدیل دوستان پشمالو به مشتریان خزدار وجود دارد. می‌توانید خدماتی مانند نظافت یا نظافت حیوانات خانگی ارائه دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک اپلیکیشن یا وب‌سایت، کسب‌وکار پیاده‌روی با سگ را راه‌اندازی کنید.

6. خدمات غذا

استعدادی در آشپزخانه دارید؟ آیا می خواهید برای تزئین کیک خود بیشتر از تولدهای گاه به گاه ورزش کنید؟ یک کسب و کار با محوریت غذا راه اندازی کنید!

فقط به خاطر داشته باشید که در هر کسب و کار مواد غذایی، الزامات قابل اجرا در مورد ایمنی مواد غذایی بر شما حاکم خواهد شد. ممکن است مجبور شوید یک آشپزخانه تجاری اجاره کنید یا آشپزخانه خانه خود را قبل از شروع فروش بررسی کنید.

کسب و کار نانوایی

برای مناسبت‌های خاص کیک درست کنید، کلوچه‌ها و کیک‌ها را سفارش دهید، نان‌های تازه بپزید، و غیره. این یکی از بهترین ایده‌های کسب‌وکار کوچک برای خانم‌هایی است که عاشق خلاقیت در تولید محصولات پخته هستند. و می تواند اشکال مختلفی داشته باشد.

می‌توانید یک ویترین فروشگاهی بگیرید و یک نانوایی رسمی راه‌اندازی کنید، کالاهای پخته شده را برای تحویل پیشنهاد دهید، یا حتی اگر مطمئن هستید که دست نخورده ارسال می‌شوند، آنها را آنلاین بفروشید.

پذیرایی

همچنین می توانید یک کسب و کار پذیرایی خانگی را برای تهیه پیش غذا و وعده های غذایی برای انواع رویدادها راه اندازی کنید. اگر بتوانید یک بازار خاص را اشغال کنید که در منطقه شما نادر است، به احتمال زیاد به عنوان یک تجارت جدید توجه را به خود جلب خواهید کرد. نمونه‌هایی از بازارهای جدیدی که می‌توانید کشف کنید،

7. راه اندازی فروشگاه اینترنتی

ایده‌های کسب‌وکار آنلاین زیادی برای زنان در خانه وجود دارد، اما یکی از مواردی که انعطاف‌پذیری زیاد و هزینه‌های راه‌اندازی کم را ارائه می‌دهد، راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین است. با یک فروشگاه آنلاین، می توانید از قدرت اینترنت استفاده کنید. شما می توانید محصولات خود را بدون اجاره یک فروشگاه خرده فروشی فیزیکی به دنیا عرضه کنید.

شما می توانید کسب و کار خود را از طریق یک سایت تجارت الکترونیکی اداره کنید.

8. نوشتن / وبلاگ نویسی

آیا همیشه در مقالات دانشگاهی خود نمره A می گرفتید؟ شما ممکن است استعداد نوشتن کلمات را داشته باشید! از آن برای راه اندازی یک تجارت نویسندگی آزاد یا راه اندازی و کسب درآمد از وبلاگ خود در مورد موضوعی که به آن علاقه دارید استفاده کنید. این حرفه من است، بنابراین تعصبی نخواهم داشت: شروع کردن آن می تواند کار سختی باشد.

برای هر مشتری عالی، ممکن است با 10 نفر روبرو شوید که می خواهند برای هر کلمه یک تومان بپردازند. ممکن است شروع کنید به نوشتن مطالب فوق العاده جذاب در مورد فیلترهای آب و اینکه آیا آسفالت یا بتن برای معابر بهتر است. این همه بخشی از سفر است!

اگر به مسیر وبلاگ نویسی بروید، زمان می برد تا در جایگاه خود مستقر شوید. قبل از اینکه پست های وبلاگ شما در نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوند، کار و یادگیری سئوی زیادی لازم است.

تنها در این صورت است که می توانید وبلاگ خود را به یک تجارت موفق و منبع درآمد تبدیل کنید.

اما برای راه اندازی کسب و کار زنانه خود، به پیشنهاد من هم فکر کنید. شرکت در دوره های حضوری یا آنلاین آموزشگاه مراقبت از پوست فرزانه غنی میتواند بهترین گزینه برای راه اندازی یک کسب و کار مناسب زنانه باشد.

9. مشاغل مبتنی بر سفر

مشاغل مسافرتی می توانند مشاغل سرگرم کننده و هیجان انگیزی ایجاد کنند و برخی از بهترین ایده های تجاری برای زنان هستند! اگر از صحبت کردن با مردم، تحقیق یا بحث در مورد حقایق و تاریخ در مورد مکان های مختلف لذت می برید، ممکن است بخواهید در سفر و گردشگری کار کنید. ببینید آیا یکی از این گزینه ها مناسب به نظر می رسد یا خیر.

برنامه ریز سفر

اگر عاشق برنامه ریزی برای کارها هستید و اطلاعات زیادی در مورد معاملات و پروازهای عالی سفر دارید، ممکن است علاقه مند باشید که یک برنامه ریز سفر یا آژانس مسافرتی باشید. به مشتریان کمک کنید سفرها، پروازها یا حمل و نقل فوق العاده را رزرو کنند و به طور کلی مطمئن شوید که تعطیلات آنها به آرامی می گذرد.

راهنمای تور

اگر نزدیک یک منطقه مقصد توریستی زندگی می کنید و از ملاقات با افراد جدید لذت می برید ، می توانید شرکت راهنمای تور خود را راه اندازی کنید! سایت ها و رستوران های معروف را به مهمانان نشان دهید و به سوالات آنها پاسخ دهید. اگرچه ممکن است شروع به زمان بر باشد، اما این می تواند راهی عالی برای کسب درآمد برای فرد مناسب باشد.

10. هنر و ایده های تجاری خلاق

اگر عاشق ساختن چیزها هستید یا بسیار خلاق هستید، ایده های تجاری زیادی برای آن وجود دارد. چیزهای زیادی هم برای تخصص وجود دارد. این گزینه ها را ببینید تا متوجه شوید که آیا یکی برای شما خوب عمل می کند یا خیر.

فروش آثار هنری دیواری

آیا ایده های خوبی برای هنر دیوار تزئینی دارید؟ شما می توانید طرح های خود را ایجاد کنید و سپس آنها را به صورت آنلاین بفروشید. مردم همیشه به دنبال روش های منحصر به فرد برای تزئین خانه خود هستند، بنابراین این می تواند یکی از بهترین ایده های کسب و کار کوچک برای زنان باشد. می‌توانید با استفاده از رایانه طرح‌هایی بسازید و سپس تصویر را به صورت آنلاین بفروشید، یا اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید هنری منحصربه‌فرد بکشید یا نقاشی کنید.

اگر مسیر رایانه را انتخاب می کنید، می توانید از برنامه ای مانند Canva برای ایجاد آثار هنری زیبا استفاده کنید. و اگر می خواهید آثار هنری خود را نقاشی یا طراحی کنید، می توانید آن را به صورت آنلاین یا حتی در بازار یا فروشگاه بفروشید.

آرایشگر

اگر در آرایش عالی هستید و می دانید چگونه خدمات خود را بازاریابی کنید، ممکن است به عنوان یک آرایشگر خوب عمل کنید. می‌توانید برای تئاتر، رویدادها، فیلم‌ها و موارد دیگر آرایش کنید. برای این نوع کار، مهم است که مهارت‌های آرایش خود را از طریق گذراندن دوره‌ها، تماشای ویدیوها و تمرین‌های زیاد توسعه دهید.

نجاری

آیا عاشق ساختن چیزها هستید؟ اگر شما یک صنعتگر چوب با تجربه هستید، می توانید مبلمان، دکوراسیون و موارد دیگر را بسازید و بفروشید. این ایده تجاری شامل برخی از هزینه‌ها، مانند ابزار و مواد است، اما اگر به فکر ورود به صنعت نجاری هستید، احتمالاً از قبل تعداد زیادی از این موارد را دارید.

11. مشاغل تناسب اندام

تناسب اندام یک صنعت مهیج است که به افراد کمک می کند تا در فرم خود باقی بمانند و احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند. اگر به حفظ سلامتی علاقه دارید ، برخی از این ایده های تجاری را در نظر بگیرید.

ویدیوهای تناسب اندام یوتیوب

اگر مهارت تناسب اندام خاصی مانند ایروبیک یا یوگا دارید، می توانید YouTube بسازید ویدیوهای تمرینی . این یکی از بهترین ایده ها برای خانم ها در خانه است زیرا می توانید از هر جایی کار کنید. شما باید یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید، تحقیق کنید، کانال خود را بازاریابی کنید و مطمئن شوید که ویدیوهای جالبی با برنامه های درسی خوب ایجاد می کنید.

مربی شخصی

بسیاری از مردم می خواهند به اندام خود برسند و انگیزه داشتن یک مربی شخصی را دوست دارند. به مشتریان خود آموزش دهید تا سالم ترین خود باشند . با ایجاد برنامه های تمرینی و ارائه توصیه ها و پیشنهادات مفید،

12. هر چیزی که متناسب با مهارت ها و علایق شما باشد، یک تجارت عالی برای زنان است

خودتان را مجبور نکنید که در قالب کاری که فکر می کنید زنان در تجارت باید انجام دهند یا باشند، جا بیفتید. اگر می خواهید یک کسب و کار محوطه سازی راه اندازی کنید، یک سرآشپز شخصی یا مربی شخصی یا یک فضای کلاسیک تحت تسلط مردانه شوید و دانش لازم برای انجام آن را دارید این کار را انجام دهید.

ممکن است بیشتر با نبردی سخت روبرو شوید و با افرادی روبرو شوید که شما را دست کم می گیرند، اما کسی باید آمار زنان در کسب و کار را تغییر دهد. این ایده های تجاری سودآور برای زنان فقط یک راهنما هستند و می توانند به شما در ایجاد ایده های بیشتر کمک کنند!

Leave Your Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *