اشتباهات مراقبت از پوست

اشتباهات مراقبت از پوست

اشتباهات مراقبت از پوست: سه اشتباه رایج در مراقبت از پوست که همه ما آنها را مرتکب می شویم! ما سه مورد برتر را در زیر فهرست کرده ایم:

1. خوابیدن با آرایش!

آرایشی که روی پوست باقی می ماند و پاک نمی شود می تواند کثیفی و چربی را به خود بگیرد. و باعث مسدود شدن منافذ شود، از ریزش طبیعی سلول های مرده پوست جلوگیری کند و می تواند حاوی موادی باشد که به مرور زمان پوست را تحریک می کند.

پاک کردن تمام مواد آرایشی و تمیز کردن و مرطوب کردن ملایم پوست قبل از خواب، برای کمک به حفظ پوستی سالم بسیار مهم است، به خصوص که پوست در هنگام خواب بیشتر در حال بازسازی و ترمیم خود است.

2. رژیم های مراقبت از پوست بیش از حد پیچیده

با یک رژیم پیچیده مراقبت از پوست، شما پوست خود را در معرض تعداد زیادی از مواد تشکیل دهنده قرار می دهید. و همچنین خطر آسیب رساندن به عملکرد سد محافظ طبیعی پوست خود را دارید.

استفاده بیش از حد موارد زیر می تواند پوست را از روغن مرطوب کننده طبیعی خود تهی کند.

– تونرها،

– محصولات قابض و مبتنی بر الکل

-همچنین لایه برداری بیش از حد و مالش دادن با ساینده های تیز

و همه اینها می تواند منجر به افزایش احتمال مشکلاتی مانند:

تولید بیش از حد روغن، تحریک و حساسیت، کم آبی و خشکی شود.

3. روتین های مراقبت از پوست فقط با استفاده از آب.

گاهی اوقات، افراد برای کنترل پوست حساس خود- به طور کلی استفاده از پاک کننده ها و مرطوب کننده ها را متوقف می کنند و فقط با آب پاک می کنند. استفاده از آب به تنهایی در واقع می تواند باعث خشک شدن پوست و در نتیجه بیشتر مستعد تحریک شود. به عنوان مثال، در مناطق سخت آب، آب می تواند کاملا قلیایی باشد. مواد قلیایی بیشتر چربی های مرطوب کننده و محافظ طبیعی پوست را از بین می برند. همچنین، آب به تنهایی کثیفی های روغنی را به خوبی پاک نمی کند، بنابراین منافذ ممکن است مسدود شوند. انتخاب محصولات پاک کننده و مرطوب کننده ملایم مناسب برای پوست های حساس و داشتن یک روال ساده مراقبت از پوست- بهتر از استفاده از آب به تنهایی خواهد بود.

ما همه چیزهایی را که برای پاکسازی مناسب پوستتان نیاز دارید، با هر نوع پوستی که دارید، در اختیار داریم. حال که موارد اشتباهات مراقبت از پوست را می دانید، آن ها را رعایت کنید.

Leave Your Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *