محافظت از پوست در زمستان

محافظت از پوست در زمستان

محافظت از پوست در زمستان فعالیت های زمستانی در فضای باز راهی عالی برای استفاده حداکثری از ماه های سرد است. یاد بگیرید که چگونه اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید و پوست خود را سالم نگه دارید.

آب و هوای زمستانی می تواند به طور مداوم در طول روز تغییر کند. برای تنظیم دمای بدن از لایه های تنفسی استفاده کنید. فراموش نکنید که از دستان خود با دستکش و کلاه و روسری محافظت کنید.

استفاده از ماسک اسکی را در نظر بگیرید که بیشتر صورت شما را می پوشاند. یک جفت جوراب اضافی در صورت خیس شدن جفتتان همراه داشته باشید.

هیدراته و مرطوب کننده پوست در زمستان

در زمستان امسال از کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده غافل نشوید. کرم ضدآفتاب SPF 30 یا بیشتر را هر دو ساعت یکبار دوباره استفاده کنید، به خصوص اگر اسکی یا اسنوبورد در دستور کار است.

برای محافظت از لب های خود حتما از بالم لب با ضد آفتاب نیز استفاده کنید.

یکی دیگر از مکان های مهمی که اسکی بازان و اسنوبورد سواران معمولا استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش می کنند، بینی آنها است.

محافظت از پوست در زمستان از آفتاب

به یاد داشته باشید، هنوز هم می توانید در زمستان دچار آفتاب سوختگی شوید! برف مانند یک آینه عمل می کند و اشعه های خورشید را منعکس می کند،

بنابراین شما دو بار در معرض آنها قرار می گیرید. علاوه بر این، ارتفاعات بالاتر منجر به تشعشعات UV قوی تر می شود. از عینک یا عینک آفتابی استفاده کنید که به محافظت در برابر اشعه های UVA/UVB و همچنین باد کمک می کند.

اغلب اوقات، آن “بادسوختگی” واقعاً آفتاب سوختگی است

Leave Your Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *