آبرسانی به پوست و اهمیت آن

اهمیت آبرسانی به پوست

اهمیت آبرسانی به پوست : آب برای سلامت کلی ما بسیار مهم است. بدن شما از حدود 70 درصد آب تشکیل شده است. مانند هر عضو دیگری در بدن شما، بافت پوست شما از انواع مختلفی از سلول ها تشکیل شده است که همگی برای عملکرد صحیح به مقدار مناسب آب نیاز دارند. به همین منظور مطالبی را که می تواند در این خصوص برای شما مفید باشد را در وب سایت آکادمی آموزشی فرزانه غنی قرار دادیم لطفا با ما  همراه باشید.

وظایف پوست در ابرسانی

پوست وظایف مهم بسیاری را برای ما انجام می دهد، از کمک به ما برای از بین بردن سموم، تنظیم دما، ایجاد حس محیطی از طریق احساسات لامسه و دما و مهمتر از همه به عنوان یک سد محافظ برای حفظ مواد مضر مانند میکروارگانیسم ها و محرک ها از محیط.

پوستی که به اندازه کافی هیدراته نشده باشد، خشک، سفت و پوسته پوسته می شود. پوست خشک انعطاف‌پذیری کمتری دارد و شکاف‌های کوچکی بین سلول‌های لایه‌های بیرونی پوست باز می‌شود و باعث می‌شود که مانع برای جلوگیری از ورود مواد مضر به پوست کمتر شود.

این می تواند منجر به قرمزی، خارش، پوسته پوسته شدن پوست یا حساسیت و واکنش شود.

مهمترین دلایل آبرسانی به پوست با چند نکته کوتاه

شما می توانید با مصرف آب کافی از غذا و نوشیدنی در رژیم غذایی خود و از بیرون با کمک به حفظ رطوبت با استفاده از مرطوب کننده ها و نرم کننده ها به پوست خود کمک کنید تا از درون سالم و هیدراته بماند. توجه داشته باشید که کافئین یک ادرارآور است و بنابراین مصرف بیش از حد آن می تواند باعث از دست دادن آب بیشتری در بدن شود، اما خوب است که در حد متعادل بنوشید.

 

Leave Your Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *